Zen Cloud

PR - Marketing - Social Media

Tedd profivá Instagram tartalmad Osmo-val!

2019. január 12. 17:45 - Zsanett Bolgár

A tél szépségeinek megörökítése

A tél szépségeiről eszedbe jut sok-sok szép emlék, átfut az agyadon, hogy miket szeretsz csinálni a hidegben, elönt a melegség, amint a jó kis forralt borra gondolsz, ami egy téli séta után olyan jól tud esni...És itt van az Osmo...nos, szerintem erre a szóra nem jutott ennyi csudajó dolog az eszedbe, pedig...Igen, talán még nem ismered, de itt az ideje mély barátságot kötnöd vele. Az Osmo egy főnyeremény! Szuper képeket készít, stabilizál és többféle típusú videót készíthetsz a segítségével.

dji-osmo-mobile-2-lifestyle.jpg

Karácsonyra lepett meg az Osmo kézi stabilizátorral a férjem. Először nagyokat pislogtam, majd gondolkodóba estem, hogy mit kezdek én vele. A férjem úgy adta át, hogy nagy segítségemre lehet a social media felületeimnél. Na! Tehát van haszna! Örültem, félretettem és majd egyszer kipróbálom címkével megjelöltem. Már most sajnálom azt a két hetet, amíg nem használtam!

6d672272-094f-425a-9c55-0cd7b15f25d8.jpegA próbanap el is jött nemsokára, hiszen a tavaszias karácsonyt hideg, havas január követte, így végre elkezdhettem élvezni az igazi telet. Hó, szánkó, korcsolya és snowboard kifulladásig. Már csak meg kell örökíteni az utókornak mindent a mai “insta life” világban. Itt kap nagy szerepet az új játékszerem, az Osmo, avagy djiosmomobile2, kézi stabilizátor fotózáshoz, videók gyártásához - az 1-nek a továbbfejlesztett, új funkciókkal ellátott változata.

Napjaim zömét a munka teszi ki, amelynek még nagyobb hányada a marketing és a tartalomgyártás, éppen ezért szeretem azokat az eszközöket és applikációkat, amelyek segítenek abban, hogy a kreatív elképzeléseim egyszerűen és frappánsan, lehetőleg időkímélően és költséghatékonyan felkerüljenek a social media felületekre. Mielőtt azonban céges tartalmakat kreálnék, előtte saját bőrön tesztelek, vagyis összeszedem a családot és nekiindulunk egy kis kirándulásnak. Olyan helyszínt választok, amely ideális lehet a gyakorláshoz. Kellemeset a hasznossal.

Feltöltöttem a Youtube csatornánkra két kellemes videót, amelyből megláthatjátok, milyen funkciók érhetőek el az Osmo-ban. Ezek még a kezdeti vágások, később még több funkciót bemutatok, akár jobban sikerült videókon, hiszen még én is gyakorló osmós vagyok:

Ebben már gyorsított felvétel is helyet kapott:



 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zencloudmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr1514558224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása