A Garnier Fructis kiterjedt hajápolási rendszert kínál a férfiak és a nők számára egyaránt. A samponok és a kondícionálók teljes körű hajápolást biztosítanak, amelybe beletartozik az 'egyéb testszőrzet' kategória is. Igazán frappánsan ennek bemutatására egy olyan kampányt hívtak életre a marketingesek, amelyből egyértelművé válik, hogy a teljes körű ápolás nemcsak a hajra vonatkozik, hanem bizony más területekre is ráfér egy alapos tisztítás.
Nagy népszerűségnek örvend a férfiak körében az utóbbi években a szakáll, így ezzel a húzásukkal igazán széles vevőkört mozgathatnak meg. A férfiak pedig a kor előrehaladtával a hajuk elvesztésén való búslakodás helyett ragyógóan ápolt arcszőrzetükkel is hódíthatnak ezentúl. Biztosan célba ér a kreatív szakemberek elképzelése a profit növelése érdekében. A mottó: minden hajtípusra! Hajrá férfiak, csillogjon a tisztaságtól az a szakáll! Innentől kezdve mindegy, hogy a nő veszi meg magának a dús sörényére a Garnier termékét vagy a férfi az arcszőrzetére, hiszen családban marad! Együtt minden jobb!