Zen Cloud

PR - Marketing - Social Media

Kreatív kampány az 'egyéb testszőrzet' ápolására

2018. november 14. 11:30 - Zsanett Bolgár

A Garnier Fructis kiterjedt hajápolási rendszert kínál a férfiak és a nők számára egyaránt. A samponok és a kondícionálók teljes körű hajápolást biztosítanak, amelybe beletartozik az 'egyéb testszőrzet' kategória is. Igazán frappánsan ennek bemutatására egy olyan kampányt hívtak életre a marketingesek, amelyből egyértelművé válik, hogy a teljes körű ápolás nemcsak a hajra vonatkozik, hanem bizony más területekre is ráfér egy alapos tisztítás. 

publicis_webaufb_940x666px10-470x333.jpg

Nagy népszerűségnek örvend a férfiak körében az utóbbi években a szakáll, így ezzel a húzásukkal igazán széles vevőkört mozgathatnak meg. A férfiak pedig a kor előrehaladtával a hajuk elvesztésén való búslakodás helyett ragyógóan ápolt arcszőrzetükkel is hódíthatnak ezentúl. Biztosan célba ér a kreatív szakemberek elképzelése a profit növelése érdekében.  A mottó: minden hajtípusra! Hajrá férfiak, csillogjon a tisztaságtól az a szakáll! Innentől kezdve mindegy, hogy a nő veszi meg magának a dús sörényére a Garnier termékét vagy a férfi az arcszőrzetére, hiszen családban marad! Együtt minden jobb!

publicis_webaufb_940x666px11-470x333.jpg

publicis_webaufb_940x666px12-470x333.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zencloudmedia.blog.hu/api/trackback/id/tr2714371809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása